BOZP restaurace - lze i snadno, rychle a levně!

Autor článku: Ing. Vít Hofman
Datum publikování: 3. 6. 2017
Kategorie příspěvku: ,
0
(0)

Jsou provozy, které jsou si vzájemně natolik podobné a řekněme, běžné, že zajištění bezpečnosti práce (BOZP) se může jevit jako zbytečná byrokracie. Mezi tyto provozy zcela jistě patří i restaurace a jejich kuchyně. Pomohu Vám BOZP restaurace vyřešit jinak. Lépe, rychleji, efektivněji a levněji!

Stavím na tom, že většina restaurací má velmi podobné:

  • dispoziční členění (kuchyně, sklad, restaurace s barem, popř. salonek),
  • personální složení (vedoucí provozu, číšník / servírka, kuchař(ka), pomocná síla v kuchyni) a
  • vybavení stroji a zařízeními.

Restaurace se od sebe zpravidla odlišují svým designem, kvalitou personálu a tím i služeb a zejména kvalitou jídla.


Je opravdu BOZP restaurace nutno komplikovat?

Nechci zde podceňovat rizika, která jsou s těmito činnostmi spojena. To vůbec ne. Jen tvrdím, že pracovníci v těchto provozech jsou zpravidla profesionálové, kteří si je plně uvědomují. U těchto provozů je zpravidla to podstatné pro BOZP, ze strany zaměstnavatele zajištěno. Co ale chybí, je papírová část bezpečnosti. A bez papírů? Bez nich u úředníků nepochodíte!

Přitom kvalitní zpracování dokumentace bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro restauraci, může vyjít i na desítky tisíc korun. A v praxi? V praxi většina dokumentů není pro samotný provoz a bezpečnost ničím přínosným. Většina slouží jen jako důkaz o plnění povinnosti právě pro úředníky!


Řekl jsem si, že takovou byrokracii v BOZP již nechci.

Vzhledem k výše uvedené podobnosti provozů většiny restaurací, jsem se rozhodl připravit balíček vzorové dokumentace BOZP restaurace.

Vzorový balíček dokumentů BOZP restaurace si můžete stáhnout na e-shopu SAW, do konce června navíc za mimořádnou akční cenu! Blíží se období prázdnin a já tak chci povzbudit všechny, kteří se BOZP doposud vyhýbali, možná právě kvůli finančním prostředkům, aby vše napravili. A zejména mladé pomocníky, brigádníky, nevystavili riziku!

Vím, že vzorová dokumentace nikdy není stoprocentní. Na druhou stranu ale tvrdím, že připravený balíček dosahuje kvalit, kterých nedosáhne mnohá dokumentace vypracovaná odborně způsobilými osobami na míru, za tisíce korun. O tom jsem se bohužel osobně nejednou přesvědčil.


Věřím, že dokumentaci se mně podařilo připravit tak, aby pro Váš provoz byla přínosem. Aby pokryla hlavní rizika restauračního provozu a tím i Vás a Vaše podnikání. Věřím, že s touto dokumentací uspějete i při kontrolách státních orgánů a zejména věřím, že díky této vzorové dokumentaci ušetříte tisíce korun, které můžete věnovat do rozvoje podnikání a zlepšení Vašich služeb!


Nenechte se mýlit, rádoby profesionály

Najde se spousta rádoby odborníků, kteří Vás budou od vzorů dokumentace BOZP mermomocí zrazovat. Budou Vám tvrdit, jak je BOZP náročná, komplikovaná, že je nutný vstupní audit a že nemáte šanci se vzory obstát.

Skutečně se nenechte mýlit. Zpravidla za těmito radami stojí jiný smysl. BOZP není komplikovaná. BOZP je hlavně o selském rozumu. Komplikované mohou být možná některé dokumenty. Tím se ale trápit nemusíte, protože tu jejich komplikovanost jsem vyřešil za Vás.

Do většiny vzorových dokumentů BOZP z balíčku tak postačí jen dopsat údaje o Vašem podnikání (název, adresa, IČ) nebo do formulářů doplnit informace o zaměstnancích. To za Vás stejně nikdo neudělá.

Nenechte ze sebe dělat blbce. Věřte, že připravené vzory dokáže použít každý, kdo má trochu toho selského rozumu!

Byl pro vás článek užitečný?

Klikněte na hvězdičky pro ohodnocení článku.

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hodnocení: 0

Doposud nikdo nehodnotil. Buďte první, kdo článek ohodnotí. Děkuji.

Pokud se vám článek líbil...

Sledujte mě na sociálních sítích.

Omlouvám se, že pro vás nebyl tento článek užitečný a děkuji za vaši zpětnou vazbu.

Pojďme tento článek vylepšit!

Řekněte mně, jak mohu tento článek vylepšit.

Ing. VÍT HOFMAN

Specialista BOZP a PO
Nadšený "bezpečák."
Autor online magazínu BOZPforum.cz.
Milovník přírody a moderních technologií.

Kontaktujte mě

Váš názor mě zajímá!

Vyjádřete jej v komentáři

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

0
(0)

Jsou provozy, které jsou si vzájemně natolik podobné a řekněme, běžné, že zajištění bezpečnosti práce (BOZP) se může jevit jako zbytečná byrokracie. Mezi tyto provozy zcela jistě patří i restaurace a jejich kuchyně. Pomohu Vám BOZP restaurace vyřešit jinak. Lépe, rychleji, efektivněji a levněji!

Stavím na tom, že většina restaurací má velmi podobné:

  • dispoziční členění (kuchyně, sklad, restaurace s barem, popř. salonek),
  • personální složení (vedoucí provozu, číšník / servírka, kuchař(ka), pomocná síla v kuchyni) a
  • vybavení stroji a zařízeními.

Restaurace se od sebe zpravidla odlišují svým designem, kvalitou personálu a tím i služeb a zejména kvalitou jídla.


Je opravdu BOZP restaurace nutno komplikovat?

Nechci zde podceňovat rizika, která jsou s těmito činnostmi spojena. To vůbec ne. Jen tvrdím, že pracovníci v těchto provozech jsou zpravidla profesionálové, kteří si je plně uvědomují. U těchto provozů je zpravidla to podstatné pro BOZP, ze strany zaměstnavatele zajištěno. Co ale chybí, je papírová část bezpečnosti. A bez papírů? Bez nich u úředníků nepochodíte!

Přitom kvalitní zpracování dokumentace bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro restauraci, může vyjít i na desítky tisíc korun. A v praxi? V praxi většina dokumentů není pro samotný provoz a bezpečnost ničím přínosným. Většina slouží jen jako důkaz o plnění povinnosti právě pro úředníky!


Řekl jsem si, že takovou byrokracii v BOZP již nechci.

Vzhledem k výše uvedené podobnosti provozů většiny restaurací, jsem se rozhodl připravit balíček vzorové dokumentace BOZP restaurace.

Vzorový balíček dokumentů BOZP restaurace si můžete stáhnout na e-shopu SAW, do konce června navíc za mimořádnou akční cenu! Blíží se období prázdnin a já tak chci povzbudit všechny, kteří se BOZP doposud vyhýbali, možná právě kvůli finančním prostředkům, aby vše napravili. A zejména mladé pomocníky, brigádníky, nevystavili riziku!

Vím, že vzorová dokumentace nikdy není stoprocentní. Na druhou stranu ale tvrdím, že připravený balíček dosahuje kvalit, kterých nedosáhne mnohá dokumentace vypracovaná odborně způsobilými osobami na míru, za tisíce korun. O tom jsem se bohužel osobně nejednou přesvědčil.


Věřím, že dokumentaci se mně podařilo připravit tak, aby pro Váš provoz byla přínosem. Aby pokryla hlavní rizika restauračního provozu a tím i Vás a Vaše podnikání. Věřím, že s touto dokumentací uspějete i při kontrolách státních orgánů a zejména věřím, že díky této vzorové dokumentaci ušetříte tisíce korun, které můžete věnovat do rozvoje podnikání a zlepšení Vašich služeb!


Nenechte se mýlit, rádoby profesionály

Najde se spousta rádoby odborníků, kteří Vás budou od vzorů dokumentace BOZP mermomocí zrazovat. Budou Vám tvrdit, jak je BOZP náročná, komplikovaná, že je nutný vstupní audit a že nemáte šanci se vzory obstát.

Skutečně se nenechte mýlit. Zpravidla za těmito radami stojí jiný smysl. BOZP není komplikovaná. BOZP je hlavně o selském rozumu. Komplikované mohou být možná některé dokumenty. Tím se ale trápit nemusíte, protože tu jejich komplikovanost jsem vyřešil za Vás.

Do většiny vzorových dokumentů BOZP z balíčku tak postačí jen dopsat údaje o Vašem podnikání (název, adresa, IČ) nebo do formulářů doplnit informace o zaměstnancích. To za Vás stejně nikdo neudělá.

Nenechte ze sebe dělat blbce. Věřte, že připravené vzory dokáže použít každý, kdo má trochu toho selského rozumu!

Byl pro vás článek užitečný?

Klikněte na hvězdičky pro ohodnocení článku.

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hodnocení: 0

Doposud nikdo nehodnotil. Buďte první, kdo článek ohodnotí. Děkuji.

Pokud se vám článek líbil...

Sledujte mě na sociálních sítích.

Omlouvám se, že pro vás nebyl tento článek užitečný a děkuji za vaši zpětnou vazbu.

Pojďme tento článek vylepšit!

Řekněte mně, jak mohu tento článek vylepšit.

Komentáře k příspěvku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Rubriky

Nejnovější příspěvky

Nejnovější komentáře

SAWAPP - cloudová aplikace ke správě pracovnělékařských prohlídek

Kontaktní informace

Ing. Vít Hofman

IČO: 020 65 681
DIČ: CZ8602215072
Města Mayen 1536
686 01 Uherské Hradiště
0
    0
    Přehled nákupu
    Jen 250  vás dělí od dárku zdarma!
    250 
    Váš košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram